hej hallå på dej!!!

hej jag sitter hema vid datan och kollar på katter är så jävla spänd över att jag ska få en till sommaren :)
jag ska beretta om igår när jag och josse var ute med Puh och Märta (våra hundar)
det SPÖ rägnade men jag och josse hade get oss fan på att vi skulle ut!!!
Märta och Puh hade inte sett varan på ett halv år (fast jag och josse e med varan hela tiden)
så de va så busiga att det inte är sant XD
det var skit kult och vi gick gång banan fram och tilbx typ 4 gånger för det var sån jävla frisk luft!!
vi garvade som fan åt Märta och Puh när de for fram längs vägen.
När jag kom hem fick jag typ ta av alla kläder och byta till pympo (pyamas):)
allt var genom blött XD


Love WOW and TAUREN
tjo så länge XD

Kommentarer
Postat av: josse

hurru , du härmar faktist lite

2009-05-29 @ 20:37:24
URL: http://josefineviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0